Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.11.2018 alkaen

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Day Spa Lapinniemen Helmi (2585311-4). Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14%. Lahjakorttien myynti on arvonlisäverotonta. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.

Maksaminen
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Paytrail Oyj, Paytrail Oyj, Y-tunnus 2122839-7 (“Paytrail”) tarjoaa maksupalvelulain 30.4.2010/290 1§ kohtien 2, 5 ja 6 mukaisia maksupalveluita ja niihin läheisesti liittyviä muita palveluita kauppiaille, jotka myyvät tuotteitaan tai palvelujaan sähköisesti. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Paytrail:sta https://www.paytrail.com/

Lahjakorttien tulostus/lataus
Maksettuasi lahjakortin, voit tulostaa lahjakortin tilausvahvistussivulta, tai sähköpostiin tulevasta tilausvahvistuksesta. Useita lahjakortteja ostettaessa, jokainen lahjakortti sisältää yksilöllisen koodin. Lahjakortin koodi oikeuttaa lahjakortin käyttöön vain kerran, vaikka lahjakortti olisi tulostettu useaan kertaan. Lahjakorttia ei voi muuttaa takaisin rahaksi, eikä sillä ole palautusoikeutta.
Lahjakortin tulostamiseen liittyvissä ongelmissa tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset 1.lk kirjeenä tai pakettina postiin tai pakettiautomaattiin.
Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Tuote katsotaan toimitetuksi kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Day Spa Lapinniemen Helmelle ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.
Toimitustapa: Nouto

Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös ”nouto”, jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä aukioloaikojen puitteissa. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 4 kuukautta ostopäivästä.

Vaihto- ja palautusehdot
1. tuotteet
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättämiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyillä tuotteilla joiden sinetti on avattu, ei ole palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
– asiakasnumero
– nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
– kopio Day Spa Lapinniemen Helmen tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Day Spa Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere

Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen syy. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättäminä ja ehjinä. Palautettava tuote korvataan ensisijaisesti uudella tuotteella, toissijaisesti hyvitetään. Asiakas vastaa palautuskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä palautuksia. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä.

2. palvelut
Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. palveluita koskevat lahjakortit. Palvelulahjakorteilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voida muuttaa rahaksi. Lahjakorttien voimassaoloaika on 4 kuukatta ostopäivästä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen dayspa@lapinniemenhelmi.fi tai puhelimitse numeroon 050 5151 902.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittämästi reklamaatio postiin.

Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake. Tällaisissa tapauksissa on välittämästi ilmoitettava asiasta Day Spa Lapinniemen Helmelle ja toimitettava valituslomake osoitteeseen

Day Spa Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere

Muuta
Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkkokaupassamme.

Day Spa Lapinniemen Helmi ei vastaa annettujen käyttäohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittämistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.

Day Spa Lapinniemen Helmi ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majoure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteydenotot
Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:
Day Spa Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere
050 5151 902
dayspa@lapinniemenhelmi.fi