Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 30.5.2021 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy  Lapinniemen Helmi (2585311-4). Myymme tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% tai 14%. Lahjakorttien myynti on arvonlisäverotonta. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Asiakas sitoutuu tilaushetkellä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet tilaustasi koskevat tiedot. Rekisteröityneenä asiakkaana voit palata tilaustietoihisi myös asiakastilissäsi. Tilausvahvistuksen lähettäminen edellyttää oikein kirjoitettua sähköpostiosoitetta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Paybyway Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Enterpay Lasku yritykselle: Voit maksaa ostokset suoraan yrityksellesi osoitetulla tavallisella laskulla. Laskun maksuaika on 14 pv laskun päiväyksestä. Laskutuslisä on 5,00 euroa. Laskuttaja on Arvato Financial Systems ja maksuajan myöntää Enterpay Finance Oy. Käyttöehdot https://www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Lahjakorttien tulostus/lataus
Maksettuasi lahjakortin, voit tulostaa lahjakortin tilausvahvistussivulta, tai sähköpostiin tulevasta tilausvahvistuksesta. Useita lahjakortteja ostettaessa, jokainen lahjakortti sisältää yksilöllisen koodin. Lahjakortin koodi oikeuttaa lahjakortin käyttöön vain kerran, vaikka lahjakortti olisi tulostettu useaan kertaan. Lahjakorttia ei voi muuttaa takaisin rahaksi, eikä sillä ole palautusoikeutta.
Lahjakortin tulostamiseen liittyvissä ongelmissa tulee ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Toimitustapa ja toimituskulut
Toimitustapa: Posti ja pakettiautomaatti
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut valittuasi toimitustavan. Toimitamme tilaukset 1.lk kirjeenä tai pakettina postiin tai pakettiautomaattiin.
Vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Ota silloin yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tekemistä ja maksamista. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat osoitteesta http://www.posti.fi/

Tuote katsotaan toimitetuksi, kun tuote on lähetetty, ilmoitettu noudettavaksi tai annettu kuljetusliikkeen haltuun. Vahingon- ja vaaranvastuu siirtyy asiakkaalle, kun tuote on luovutettu asiakkaalle, asiakkaan edustajalle tai kuljetusliikkeelle. Toimitus ja tuotteet katsotaan hyväksytyksi, ellei Day Spa Lapinniemen Helmelle ole seitsemän päivän kuluessa toimituspäivästä kirjallisesti huomautettu toimituksen viivästymisestä tai tuotteiden virheellisyydestä.

Toimitustapa: Nouto
Tilauksen toimitustavaksi voidaan valita myös ”nouto”, jolloin tilaus on noudettavissa myymälästä erikseen sovittuna aikana. Noudettavaksi valituista tilauksista ei peritä toimituskuluja. Noudettavaksi valittuja tilauksia säilytetään 4 kuukautta ostopäivästä.

Vaihto- ja palautusehdot
1. tuotteet
Tuotteillamme on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Sinetöidyillä tuotteilla, joiden sinetti on avattu, ei ole palautusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
– asiakasnumero
– nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite
– kopio Day Spa Lapinniemen Helmen tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Day Spa Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere

Palautuksen yhteydessä on mainittava palautuksen syy. Palautettavat tuotteet pitää olla alkuperäisessä pakkauksessa käyttämättöminä ja ehjinä. Palautettava tuote korvataan ensisijaisesti uudella tuotteella, toissijaisesti hyvitetään. Asiakas vastaa palautuskuluista. Vähäistä väripoikkeamaa ei lueta virheeksi, eikä väripoikkeamaa aikaisemmista tilauksista. Mikäli tuote tai toimitus on osittain viallinen, voidaan tästä reklamoida vain viallisilta osin. Tuotteen yksilöllinen muokkaus on hyväksytetty asiakkaalla erikseen, eikä sitä hyvitetä. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Emme myöskään vastaanota muuhun kuin palautusosoitteeseen lähetettyjä palautuksia. Toimituskuluja ei palauteta tai hyvitetä.

2. palvelut
Palveluita ovat kaikki muut kuin tavarat, esim. palveluita koskevat lahjakortit. Palvelulahjakorteilla ei ole palautusoikeutta eikä niitä voida muuttaa rahaksi. Lahjakorttien voimassaoloaika on 6 kuukautta ostopäivästä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen dayspa@lapinniemenhelmi.fi tai puhelimitse numeroon 050 5151 902.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 7 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen toimitettavat tuotteet on tarkistettava vastaanotettaessa. Mikäli paketti on näkyvästi vioittunut, on tavarantoimittajaa pyydettävä täyttämään valituslomake. Tällaisissa tapauksissa on välittömästi ilmoitettava asiasta Day Spa Lapinniemen Helmelle ja toimitettava valituslomake osoitteeseen

Day Spa Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere

Muuta
Alle 18-vuotiaalla tulee olla huoltajan lupa ostoksiin verkkokaupassamme.

Day Spa Lapinniemen Helmi ei vastaa annettujen käyttöohjeiden vastaisesta tuotteiden käytöstä, eikä huolimattomuudesta johtuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista ihmisille tai eläimille.

Day Spa Lapinniemen Helmi ei vastaa ylivoimaisen esteen (Force Majoure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista vahingoista tai välillisistä haitoista.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteydenotot
Kaikissa verkkokaupan tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidän seuraavasti:
Day Spa Lapinniemen Helmi
Lapinniemenranta 2 A 1
33180 Tampere
050 5151 902
dayspa@lapinniemenhelmi.fi

Voimmeko auttaa? Lähetä viesti